poniedziałek, 26 grudnia 2016

Zawieszenie + Wattpad

Cześć ! Odzywam się po bardzoooooooo długiej przerwie. Mam do przekazania dwie wiadomości. Pierwszą z nich będzie niestety zawieszenie Miłości z przypadku. Nie mam do niej niestety weny. Ale jej nie kończę. Może za jakiś czas, gdy będę miała pomysł na nią to napiszę część. A druga toooooo...............Mam Wattpada ! :D Tak, mam go od wiele miesięcy i właśnie zaczynam tam nowe opko :) Moja nazwa to Abooks11 :) Oczywiście, opko o Sprawiedliwych <3
PS Jak Wam minęły święta? :) Bo mi doskonale :D

3 komentarze:

  1. Jak wejść na twojego wattpad? Możesz podać link.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.wattpad.com/user/Abooks11 Proszę link :)

      Usuń
  2. hej. Szkoda, że zawieszasz pisanie opowiadań. Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń