wtorek, 20 grudnia 2016

Wyjaśnienia....

Cześć ! :) Niestety ten post jest (chyba) ostatnim postem w tym roku.Przez to całe zamieszanie z świętami i nauką nie wyrabiam się  z pisaniem bloga.
Nowe zmiany w Nowym Roku: posty będą się pojawiać sporatycznie czyli 1 na tydzień, raz na dwa tygodnie , raz na weekend itd. Proszę na ten temat nie robić kłótni ani niczego bo ja nie jestem robotem, który pisze bez przerwy.
A i jeszcze...... Dziękuję za tyle miłych komentarzy, za to że czekacie cierpliwie na każdego posta...
Bardzo chciałam podziękować moim ukochanym czytelnikom (m.in. Sandrze, Julii, Dominice, Paulinie oraz Darii21) Bardzo Wam dziękuję za każdy komentarz :D Już mi zrobiliście świąteczny prezent :)
Na koniec chciałabym Wam już teraz złożyć świąteczne życzenia (Nie wiem czy będzie miniaturka), abyście byli zdrowi, uśmiechnięci, radośni,żebyście oglądali Sprawiedliwych ;) Żeby Wasze wszystkie pragnienia i marzenia się spełniły :* <3
Dziękuję i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT ! :D
AgataaM. :)
PS Taaa, znowu podziękowania za 7000 wyświetleń ! <3

3 komentarze:

  1. Ruwnież wesołych świąt. Twuj blog jest świetny kocham go. Pozdrawiam sandra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wesołych świąt życzę🎄🎁 i szczęśliwego nowego roku🎆🎆🎆

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też życzę Ci zdrowych, spokojnych świąt oraz szczęśliwego nowego roku. Ps; oczywiście życzę Ci weny i czekam na kolejne opowiadanie. Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń